Σταύρος Καπερώνης
O Σταύρος Καπερώνης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με γνωστικό αντικείμενο "Σχεδιασμός (design) και επικοινωνία στο ψηφιακό περιβάλλον με έμφαση στην εμπειρία χρήστη". Διδάσκει ως επισκέπτης καθηγητής στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in services management, κατεύθυνση Customer Experience του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο αγγλόφωνο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA in Digital transformation κατεύθυνση e-Campaigning και στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Κοινωνία της Πληροφορίας, Μέσα και Τεχνολογία» του Παντείου Πανεπιστημίου. Έχει κάνει διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια όπως το Zhejiang University of Media & Communications της Σαγκάης, το Πανεπιστήμιο Sapienza της Ρώμης, το Πανεπιστήμιο των Τιράννων και το Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας. Υπήρξε συν διοργανωτής του Athens Startup Weekend on Entrepreneurial Journalism και Audio and Radio Innovation Edition με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα του Tow-Knight Center for Entrepreneurial Journalism του CUNY Graduate School of Journalism και του Antenna Music. ‘Έχει πλούσια ερευνητική δραστηριότητα σε διεθνή προγράμματα ως project manager και ερευνητής. ‘Εχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή συνέδρια με κριτές, έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και κεφάλαια σε βιβλία και έχει διακριθεί τρεις φορές με το Best Paper Award. Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με άρθρα και συνεντεύξεις σχετικά με την επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην εμπειρία χρήστη. Η ενασχόληση του έχει να κάνει με την εμπειρία χρήστη (UX/CX), τη συμπεριφορά χρήστη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, το design και τις εφαρμογές σε κινητές συσκευές, το σχεδιασμό στρατηγικής και την Έρευνα Αγοράς, την οπτική ταυτότητα, το βίντεο storytelling και τη χρήση τεχνολογίας AI στις επιχειρήσεις και το δημόσιο.
Unleashing Synergy: Artificial Intelligence and Customer Service in Redefining Experience
Today, the advent of artificial intelligence (AI) is revolutionizing buyer engagement, defining new levels of loyalty of customer support. The use of AI in customer support and experience is promising on the premise of strategic, efficient, personalized, and satisfying engagement. All the tools of AI, like social chatbots, predictive analytics, and natural language processing (NLP), are influencing every touchpoint and the productivity of the consumer.
However, the technological advances of AI in customer service have potential drawbacks and ethical challenges. These include concerns about data security, reliability and transparency of AI-driven in decision-making processes.
Looking at the implications for Transparency, Privacy, Fairness and Accountability, we will seek to identify how the field of customer support is being shaped by AI.
Potential applications of AI will be explored in customer service, while potential challenges may arise. Case studies of how organizations are using AI to improve the customer experience in a way that is ethical and in line with industry standards.