Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.
+200 στελέχη από +60 εταιρείες
360ο προσέγγιση σε όλα τα megatrends για το Customer Service
Μέσα από μία μοναδική συνεδριακή εμπειρία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ομιλίες διεθνώς καταξιωμένων experts καθώς και διακεκριμένων στελεχών από την ελληνική αγορά.
Στο επίκεντρο των ομιλιών και των παρουσιάσεων, τέθηκαν οι επίκαιρες τάσεις που διαμορφώνουν την επόμενη ημέρα για τον κλάδο της Εξυπηρέτησης Πελατών. Τονίστηκε η σημαντικότητα της «ηθικής των εταιρειών» σε σχέση με τον ανθρώπινο παράγοντα, η ύψιστη σημασία της συμπεριληπτικότητας καθώς και η άμεση ανάγκη εφαρμογής καλών πρακτικών βάση των 18 Sustainable Global Goals. Σημαντική επίδραση καταγράφεται να έχει η εμπειρία του καταναλωτή και η διασύνδεση του με τα brands καθώς η ανθεκτικότητα απέναντι στις αντιξοότητες. Η διαχείριση κρίσεων, η πλοήγηση από τα αρνητικά συναισθήματα προς την ευτυχία, η δύναμη του mindfulness και η πρακτική αντιμετώπιση του άγχους παρουσιάστηκαν μέσα ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις με πρακτικά παραδείγματα και διάδραση με τους συμμετέχοντες. Η ενσυναίσθηση για τη διαχείριση δύσκολων πελατών, η αναστροφή μία άρνησης και η χρήση της γλώσσας του σώματος αναδείχθηκαν σε εξαιρετικά χρήσιμα εργαλεία για τα στελέχη που εξυπηρετούν πελάτες τηλεφωνικά ή δια ζώσης.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, το συνέδριο έδωσε το βήμα σε start ups και εταιρείες τεχνολογίας ώστε να αναπτυχθούν οι πλέον σύγχρονες τάσεις για τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές που θα καθορίσουν την επόμενη ημέρα για τον κλάδο. Παρουσιάστηκαν cases για πολυγλωσσικά bots, phygital εξυπηρέτηση πελατών, ανάλυση δεδομένων με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, virtual agents και το metaverse.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε μέσα από το πάνελ συζήτησης, στις αλλαγές που επέφερε η πανδημική κρίση στο e – commerce και κατ’ επέκταση στην Εξ. Πελατών, η εισαγωγή νέων τεχνολογιών, στις στρατηγικές αλλαγές στο retail για την αντιμετώπιση των νέων αναγκών των πελατών, στη μέτρηση των αποτελεσμάτων στη διατήρηση και ανάπτυξη των πελατών, τα chatbots και την διασύνδεση του καλού Customer Service με την κερδοφορία.
Την συνεδριακή εμπειρία ανέδειξε σε εξαιρετική μία μοναδική ομιλία για τη δημιουργικότητα μέσα από ένα show δημιουργίας ψευδαισθήσεων και μαγείας.