Χρήστος A. Κατρισιώσης

Χρήστος A. Κατρισιώσης

Senior Customer Service Digital Transformation Leader, COSMOTE eValue

Ο Χρήστος διαθέτει σχεδόν 20ετή εμπειρία στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και της Τεχνολογίας, έχοντας διατελέσει επικεφαλής ομάδων Εξυπηρέτησης καθώς και υλοποιώντας στρατηγικά έργα στον Όμιλο ΟΤΕ (member of Τ Group), όπως η καινοτόμος υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης «COSMOTE@YourService». Από το 2019, κατέχει τη θέση του Senior Digital Transformation Leader στην Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών & Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της COSMOTE, με κύριες αρμοδιότητες το Business Development, το Customer Success και το Change Management. Στο πλαίσιο του ρόλου αυτού, προωθεί τη δημιουργική συνύπαρξη της ανθρώπινης καινοτομίας και της τεχνολογικής δύναμης ως παράγοντα απεριόριστων ευκαιριών ανάπτυξης, καθώς πιστεύει ότι παρόλο που η τεχνολογία αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τη βελτίωση της Εξυπηρέτησης Πελατών, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση παραμένει πάντα το κρίσιμο στοιχείο. O Χρήστος σπούδασε στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών λαμβάνοντας πτυχίο Γεωλογίας & Γεωπεριβάλλοντος. Είναι πατέρας της Αρετής και του Ασκληπιού και ζει στην Αθήνα.

Tailoring Care to Millions

Ο Πελάτης μας είναι και θέλει να νιώθει μοναδικός! Για αυτό η εξατομίκευση στην Εξυπηρέτηση ανέκαθεν αποτελούσε μια κυρίαρχη τάση που διαμορφώνει σε αποφασιστικό βαθμό την Εμπειρία Πελάτη. Οι εξελίξεις σε εργαλεία και μεθόδους συλλογής και ανάλυσης δεδομένων επιτρέπουν στις εταιρίες να κατανοήσουν σε πρωτόγνωρο βαθμό τις προτιμήσεις των πελατών τους. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες πλέον προσδοκούν από κάθε εταιρία με την οποία αλληλοεπιδρούν ένα συγκεκριμένο βαθμό εξατομίκευσης και επιβραβεύουν με την πιστότητα τους οποιονδήποτε μπορεί να τους το παρέχει. Πώς όμως μπορούν οι επιχειρήσεις που απευθύνονται σε μεγάλα πλήθη καταναλωτών να επιτύχουν και υψηλό βαθμό εξατομίκευσης;
Στην παρουσίαση Tailoring Care to Millions θα δούμε:
• Ποια είναι η σημασία της Εξατομίκευσης στην Άριστη Εμπειρία Πελάτη και στην εκπλήρωση των στόχων ενός οργανισμού.
• Πώς μπορούμε να φτάσουμε σε ένα επίπεδο μαζικής εξατομίκευσης (mass personalization).
• Πώς η κουλτούρα Εξυπηρέτησης μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη επίπεδα προσωποποιημένων και εξατομικευμένων επαφών.