https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2019/05/peter_economides-320x320.jpeg
Brand Strategist; President, Felix BNI

Peter Economides


Ο Peter Economides είναι brand strategist παγκοσμίου φήμης. Έχει ζήσει σε τέσσερεις ηπείρους και η δουλειά του έχει αντίκτυπο σε brands και καταναλωτές σε όλον τον κόσμο. Έχει συνεργαστεί και έχει διδαχθεί από τους ηγέτες ορισμένων εκ των κορυφαίων brands. Είναι ιδιοκτήτης και ιδρυτής της Felix BNI με έδρα την Αθήνα. Προηγουμένως είχε διατελέσει Executive Vice President & Worldwide Director of Client Services στη McCann Erickson Worldwide, καθώς και Head of Global Clients στην TBWA\Worldwide.

Σύνοψη Ομιλίας

CUSTOMER FIRST!


We’ve always known that the customer is king.
But customer service is how brands are built in the experience economy.

Because everything communicates.
What you say. What you don’t say.
What you do. What you don’t do.

Aristotle said it all: “We are what we consistently do. Excellence, then, is not an act but a habit.”

The challenge today is to align your entire organisation behind a powerful guiding culture to make excellence a habit.

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]