Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2002 και εν συνεχεία προσελήφθη στο οικονομικό τμήμα της πολυεθνικής εταιρείας Procter & Gamble (P&G) στην Ελλάδα. Το 2007 μετακινήθηκε στη Γενεύη, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας για την Ευρώπη, όπου είχε την ευκαιρία να εξελιχθεί σε διάφορους ρόλους στο οικονομικό τμήμα. Το 2015 ανέλαβε εμπορικό ρόλο στις πωλήσεις, ως Key Account Manager στον τομέα Luxury Duty Free της εταιρείας. Από τον Ιανουάριο του 2018 ζει στη Ζυρίχη, όπου ηγείται διεθνώς του τμήματος Retail της ελβετικής ωρολογοποιίας Breitling SA.
Επικοινωνεί άπταιστα σε τρεις ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά.
Σε έναν κόσμο ο οποίος είναι μόνιμα «συνδεδεμένος» (always connected) τα όρια ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο είναι θολά. Αυτό αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για το λιανεμπόριο. Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που μας προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος, να αποφύγουμε τις παγίδες που ελλοχεύουν και να αναπτύξουμε δυναμικά τις λιανικές πωλήσεις;