https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2019/05/kostandinos_karipidis-320x320.jpg
Entrepreneur – Speaker – Coach, Speakers Associates London

Κωνσταντίνος Καρυπίδης


Ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης είναι επιχειρηματίας, σύμβουλος επιχειρήσεων και ομιλητής. Έχει συνεργαστεί με πανεπιστήμια και με δεκάδες πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάνω σε θέματα μέγιστης απόδοσης, παραγωγικότητας και ενσωμάτωσης της αλλαγής, ενώ ταυτόχρονα είναι coach σε C-level executives σε one on one sessions.

Η εστίαση του είναι στις στρατηγικές που μπορούν να μας κάνουν μέγιστα αποδοτικούς όταν αυτό έχει περισσότερη σημασία.

Σύνοψη Ομιλίας

5X5 To Customer Bliss


Το να προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα αντοχής όπου πρέπει να αποδώσεις τα μέγιστα σε διάρκεια χρόνου, σε υποχρεώνει να πάρεις συγκεκριμένες αποφάσεις. Οι αποφάσεις αυτές δεν έχουν διαφορά από τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στις ευδαιμονικές σχέσεις με τους πελάτες τους.

Σε αυτήν την 30-λεπτη ομιλία θα δούμε εν συντομία ποιες είναι οι αποφάσεις αυτές και μερικά case studies εταιρειών που τις έλαβαν.

Σύνοψη Masterclass


«Τα 4 βήματα που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν τον πελάτη, σαν να ήταν κάποιο πολύ αγαπημένο πρόσωπο (που είναι!)»

Υπάρχουν αμέτρητα “οχήματα” υπό το πρίσμα των οποίων μπορούμε να προσεγγίσουμε την εξυπηρέτηση πελατών. Σε αυτό το workshop θα χρησιμοποιήσουμε εκείνο το όχημα που βλέπει τον πελάτη σαν κάποιο πολύ αγαπημένο πρόσωπο (που είναι) και καλεί τις εταιρείες να κάνουν τέσσερα βήματα (που δεν κάνουν).

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]