Ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης είναι επιχειρηματίας, σύμβουλος επιχειρήσεων και ομιλητής. Έχει συνεργαστεί με πανεπιστήμια και με δεκάδες πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, πάνω σε θέματα μέγιστης απόδοσης, παραγωγικότητας και ενσωμάτωσης της αλλαγής, ενώ ταυτόχρονα είναι coach σε C-level executives σε one on one sessions.
Η εστίαση του είναι στις στρατηγικές που μπορούν να μας κάνουν μέγιστα αποδοτικούς όταν αυτό έχει περισσότερη σημασία.
Το να προετοιμάζεσαι για έναν αγώνα αντοχής όπου πρέπει να αποδώσεις τα μέγιστα σε διάρκεια χρόνου, σε υποχρεώνει να πάρεις συγκεκριμένες αποφάσεις. Οι αποφάσεις αυτές δεν έχουν διαφορά από τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στις ευδαιμονικές σχέσεις με τους πελάτες τους.
Σε αυτήν την 30-λεπτη ομιλία θα δούμε εν συντομία ποιες είναι οι αποφάσεις αυτές και μερικά case studies εταιρειών που τις έλαβαν.
Υπάρχουν αμέτρητα “οχήματα” υπό το πρίσμα των οποίων μπορούμε να προσεγγίσουμε την εξυπηρέτηση πελατών. Σε αυτό το workshop θα χρησιμοποιήσουμε εκείνο το όχημα που βλέπει τον πελάτη σαν κάποιο πολύ αγαπημένο πρόσωπο (που είναι) και καλεί τις εταιρείες να κάνουν τέσσερα βήματα (που δεν κάνουν).