O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
Φυσικά καταστήματα. Mobile και online καταστήματα. Καταστήματα επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Τι αναζητούν στην πραγματικότητα οι καταναλωτές και που αποτυγχάνουν οι retailers; Είτε πελάτες σας είναι οι Baby-Boomers ή οι Millennials ή οι teenagers της Generation Z, είτε όλοι οι παραπάνω, όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή: θέλουν από τα brands να ασχολούνται πραγματικά μαζί τους, να καταλαβαίνουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους και όχι απλά να τους πουλάνε πράγματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα καταστήματα σήμερα είναι στην πραγματικότητα brand-sponsored, σε αντίθεση με το κλασσικό retail-led κατάστημα. Κατά την παρουσίασή του, ο Eugene θα αναλύσει τον πυρήνα πίσω από τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών, θα αναδείξει τους τρόπους για να σχεδιάσετε ένα ελκυστικό αγοραστικό περιβάλλον γι’ αυτούς και θα προτείνει τη μεθοδολογία για να αξιολογήσετε την ποιότητα των σχεδίων αυτών πριν την υλοποίηση.
Σε αυτό το δια δραστικό workshop και μέσω συγκεκριμένων πρακτικών και παραδειγμάτων, θα λάβετε ολοκληρωμένη γνώση σχετικά με το πώς μπορείτε να θέσετε τις κατάλληλες βάσεις, ώστε να αναδείξετε την εξυπηρέτηση πελατών σε στρατηγικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας.
Μέσων ζωντανών παρουσιάσεων, ομαδικών και ατομικών συζητήσεων, θα εμπνευστείτε για μια εφαρμόσιμη πελατοκεντρική στρατηγική που θέτει ως στόχο το customer loyalty.