https://www.customerserviceconference.gr/wp-content/uploads/2019/05/billie_lou-320x320.jpg
Social Customer Care Consultant

Billie Lou Sastre Montiel


Το πάθος της Billie Sastre είναι να συνδέει τις επιχειρήσεις με το κοινό σε μια αμφίδρομη και επωφελής επικοινωνία μέσω των κοινωνικών δικτύων· παράλληλα, τις υποστηρίζει ώστε να αναπτύξουν στρατηγικές με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες, τη διατήρηση και διεύρυνση του πελατολογίου, καθώς και την προαγωγή των πελατών σε brand ambassadors.

Η εταιρεία της εξειδικεύεται σε στρατηγικές Social Customer Care και η ίδια η Billie Sastre είναι η πρώτη που ξεκίνησε τη διεξαγωγή σχετικών workshops στην Ισπανία και Λατινική Αμερική. Απολαμβάνει διεθνούς αναγνώρισης ως ομιλήτρια, φιλοξενούμενη τακτικά σε TedX και ως συγγραφέας, με το βιβλίο “Díselo con cariño” (“Πες το με αγάπη”).

Σύνοψη Ομιλίας

Effective Social Customer Care Strategies


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μέρος της ζωής μας εδώ και αρκετά χρόνια. Τα χρησιμοποιούμε καθημερινά για να μοιραζόμαστε γνώση, να μιλάμε με φίλους και να επικοινωνούμε -ως καταναλωτές- με τα brands.

Πλέον, είναι οι καταναλωτές εκείνοι που αποφασίζουν πώς, πότε και πού θα απευθυνθούν στα brands και θα αναπτύξουν διάλογο μαζί τους.

Αυτή η εξέλιξη αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις οφείλουν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Η Billie Sastre θα παρουσιάσει τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας μέσω των social media, ώστε οι πελάτες σας να αισθάνονται ότι πραγματικά νοιάζεστε γι’ αυτούς.

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]