19ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations

Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence


“The New Frontier in CX: Meaningfully Different Experiences”

Elias Manousos, Chairman & Managing Director, Kantar Greece
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Tailoring Care to Millions”

Χρήστος A. Κατρισιώσης, Senior Customer Service Digital Transformation Leader, COSMOTE eValue
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Unleashing Synergy: Artificial Intelligence and Customer Service in Redefining Experience”

Σταύρος Καπερώνης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο | UX/CX designer expert
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Transforming Customer Support with AI: Beyond Automation to Innovation”

Δημοσθένης Σπυρίδης, Web 3.0 Marketing Strategist, ΤheFutureCats Innovation Consultancy
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Customer & Employee Satisfaction: two basic ingredients for sustainability and profitability”

Ηλίας Παπαδόγκωνας, Αναπληρωτής Διευθυντής Τηλεφωνικού Κέντρου, Διεύθυνση Υπηρεσιών, Ambience Services
Κατεβάστε την παρουσίαση

“How Generative AI is Transforming Contact Centres”

Matias Undurraga Breitling, Enterprise Technologist, Amazon Web Services (AWS)
Κατεβάστε την παρουσίαση

“AI practices transforming CX”

Tanya Van Gastel, Co-founder & CMO, the Multiverse AI
Κατεβάστε την παρουσίαση

“The Power of AI and Human Touch in Driving Exceptional CX”

George Ntatianidis, Customer Experience Director, Pixelz
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Build your business with a culture to last”

Alex Searle, Founder & CEO, Humble Mind
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Μαθαίνω πώς να μαθαίνω”

Πάνος Δημάκης, Συγγραφέας – Μεταφραστής
Κατεβάστε την παρουσίαση

The implications of Unconscious Bias in Customer Service

Ράνια Σεμερτζιάν, Communications consultant & soft skills trainer
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Ενσυναίσθηση για την ενσυναίσθηση ή και για την Συμπερίληψη;”

Στέλλα Κάσδαγλη, Συνιδρύτρια, Women on Top
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Hospitality & Retail: κοινά και διαφορές στην Εξυπηρέτηση Πελατών, πρακτικές που μπορούν να μοιραστούν οι δυο κλάδοι”

Κωνσταντίνος Στρούτζος, Hotel General Manager, Avra Imperial Hotel
Κατεβάστε την παρουσίαση


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]