18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations

Transforming Customer Service in a rapidly changing world


Opening Remarks

Frank Thibaut, Πρόεδρος ΕΙΕΠ | Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, Αττικές Διαδρομές ΑΕ
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Οι ανάγκες και συμπεριφορές των καταναλωτών σε ένα περιβάλλον διαρκών αλλαγών και κρίσεων”

Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών
Κατεβάστε την παρουσίαση

“The Need for Speed: Shifting Customer Service into High Gear”

Χρήστος Κατρισιώσης, Senior Customer Services Digital Transformation Leader Cosmote e-Value
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Excellence in CX through Automation”

Μιχάλης Παναγιωτάκης, Operations Manager, Ambience Services
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Measuring the ROI of your customer service technology investments”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO of Pobuca
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Empower Customer Service excellence by leveraging technology”

Στέλιος Παπανδρέου, Enterprise Solutions Director, SingularLogic
Κατεβάστε την παρουσίαση

“The interconnectivity of mindfulness and customer service”

Νίκη Σμυρνή, Founder & CEO of Travelgems
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Κάνοντας τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος, μέσω της εξυπηρέτησης πελατείας”

Γιώργος Κασκαρέλης, CEO – Founder of Goodfairy
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Το DEI στην εξυπηρέτηση πελατών: trend, πολυτέλεια ή μεταμορφωτικό εργαλείο;”

Στέλλα Κάσδαγλη, Συνιδρύτρια Women On Top, Συγγραφέας
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Το αφήγημα των καταναλωτών : Τα CX Stories της Focus Bari”

Ξένια Κούρτογλου, MSc. Ιδρύτρια Focus Bari & Resilience Expert
Κατεβάστε την παρουσίαση


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]