17ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations

Customer Service 2022 and beyond: What will the future of CS look like?


Χαιρετισμός

Frank Thibaut, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Phygital customer service: Η σημασία της εξυπηρέτησης πελατών σε μία κατεξοχήν digital υπηρεσία.”

Δημήτρης Τσατίρης, Γενικός Διευθυντής, Pricefox
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Πως η τεχνητή νοημοσύνη λύνει ένα πρόβλημα εκατομμυρίων: Τεχνική υποστήριξη σε όλες τις γλώσσες, χωρίς μεταφράσεις.”

Charis Sfyrakis, CEO, Algomo
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Εξυπηρέτηση πελατών ενισχυμένη με Τεχνητή Νοημοσύνη”

Χρύσα Κεφαλά, Business Development Manager, POBUCA
Κατεβάστε την παρουσίαση

“How can mindfulness support CS professionals cultivate calm and balance?”

Μυρτώ Λεγάκη, Mindful Leadership & Corporate Wellbeing Consultant Iδρύτρια One Breath Mindfulness Center
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Customer service as a customer experience engine”

Kathy Van De Laar, CCXP, Managing Director, EarlyBridge
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Applied Empathy for Customer Service”

Dave Seaton, CCXP, Seaton CX | Founder & Principal
Κατεβάστε την παρουσίαση


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, T: 210 6617777 (εσωτ. 129), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Σπύρος Λεοντάρης, T: +30 210 661 7777 (εσωτ. 215), E: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Χρύσα Δέμη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 171), Ε: [email protected]