16ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations

Customer Service Trends 2021: Are you ready for them?


Χαιρετισμός

Frank Thibaut, Πρόεδρος ΔΣ ΕΙΕΠ
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Connecting Technologies with Human Needs”

Δημήτρης Α. Μαύρος, General Manager, Member of the Board, MRB Hellas
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Emotive CX for Customer Interaction”

Martin Hill Wilson, Customer Service & AI Engagement Strategist, Owner, Brainfood Consulting
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Technology & AI at the heart of Player Support”

Elena Loucaidou, Director of Player Relations, Wargaming Group Limited, Cyprus
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Upskilling Your Customer Service Teams Post Pandemic”

Czarina Sheikh Mathew, Executive Director, Imtiaz Consultancy Limited, CX Stars Top 100, UK CXA, Judge Official
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Do you want happy customers? Meet them in the Cloud!”

Stefanos Gouliotis, Senior Account Executive Greece, Cyprus, Malta, Genesys
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Customer Experience Recovery – Why organisations that ‘plan to fail’ have a competitive edge”

Katie Stabler, Founder and Director of Customer Experience at CULTIVATE, Customer Experience by Design
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Personalized Customer Care: Why it’s important and how to get there”

Stefanos Prokos, Associate Partner, Business Consulting, Ernst & Young
Κατεβάστε την παρουσίαση

“What’s Next in CX: 3 Ways to Prepare for the Future”

Jeannie Walters, CEO & Chief Customer Experience Investigator, Experience Investigators
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Focus on the Customer as a person”

Alex Genov, Head of Customer Research, Zappos.com
Κατεβάστε την παρουσίαση


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]