10ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations



“Εισαγωγή”

Frank Thibaut, Πρόεδρος Δ.Σ., ΕΙΕΠ και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Αττικές Διαδρομές Α.Ε.

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 1122 KB)

“Η εξέλιξη της εξυπηρέτησης πελατών την τελευταία 10ετία”

Δημήτρης Γεωργόπουλος, Γενικός Γραμματέας ΔΣ ΕΙΕΠ και Managing Partner, Rethink Business Lab

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 10061 KB)

“Από τον νεωτερισμό στην παράδοση – Experiential Customer Service”

Καθ. Γιώργος Πανηγυράκης, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΙΕΠ

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 10545 KB)

“Retail Trend Monitor 2015”

Μάκης Θεοδώρου, Managing Director, GfK Hellas

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 412 KB)

“Internal customer service: Our employees as ambassadors”

Μιχάλης Βιράρτη, Υποκινητής Ανθρωπίνου Δυναμικού & Συγγραφέας

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11231 KB)

“Οι μεγάλες αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών που ήλθαν για να μείνουν: η νέα ελληνική πραγματικότητα, οι διεθνείς τάσεις και τι πρέπει να γνωρίζουν στελέχη και επιχειρήσεις”

Καθ. Γεώργιος Μπάλτας, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 193 KB)

“From Customer Care to Customer Dare!”

Ισιδώρα Καραδημητρίου, Business & Mind Trainer, Reframe

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 10635 KB)

“Καινοτόμες πρακτικές για ευχαριστημένους Εσωτερικούς και Εξωτερικούς πελάτες: Εφαρμόζοντας τις τεχνικές των εναλλακτικών τρόπων επίλυσης διαφορών στην επιχείρηση”

Ομάδα D.U.C.K.S (Dialogue & Understanding Communication with Knowledge & Solutions): Πολυχρόνης Κοκκινίδης, Δήμητρα Γαβριήλ, Γιώργος Τσιτσιρίγκος

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 4966 KB)

“Closing Keynote”

Δρ. Γιάννης Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος, JMK Ltd

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 10749 KB)


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Γεωργία Γιαναδοπούλου, T: 210 6617777 (εσωτ. 237), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Μαρίνα Καφέζα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 252), Ε: [email protected]