8ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών

Presentations



“Πιστότητα 2013, το βίωμα – Πιστότητα 2020, η ευκαιρία”

Δημήτρης Α. Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος, MRB Hellas
Στοιχεία και σχολιασμός ερευνών Customer Satisfaction, πλαισιωμένα από updated στρατηγική πληροφόρηση από τα κεντρικά της Walker Information, του μεγαλύτερου διεθνή φορέα σε θέματα consulting και metrics του τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 17891 KB)

“Από το επιθυμώ στο χρειάζομαι”

Δημήτρης Γκανούδης, Γενικός Διευθυντής, Great Place to Work, Ψυχολόγος
Παρουσίαση-σχολιασμός αποτελεσμάτων ποιοτικής έρευνας MRB Hellas, βιντεοσκοπημένα πλάνα συνεδριών με α) πελάτες β) υπεύθυνους τμημάτων & υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 491 KB)

“Employee Engagement & Customer Experience”

Francis Goss, Head of Employee Engagement, Grass Roots, member, Engage for Success

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11046 KB)

“ΟΤΕ: Μαζί, είμαστε ένα”

Κώστας Κωνσταντίνου, Deputy Director, OTE

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6409 KB)

“Delivering Effective Social Customer Service”

Martin Hill-Wilson, Brainfood Extra

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 6315 KB)

“The Challenge of Great Leadership!”

Derek Williams, Chief Executive, The WOW! Awards – Catching People Doing Things Right!

Κατεβάστε την παρουσίαση (Zip 11290 KB)


Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, T: 210 6617777 (εσωτ. 129), Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Σπύρος Λεοντάρης, T: +30 210 661 7777 (εσωτ. 215), E: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Χρύσα Δέμη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 171), Ε: [email protected]